Protocol d’actuació en cas d’accidents esportius d'altres equips (equips no federats ni escolars)

Documentació Imprescindible

Comunicat de sinistre complimentat, signat i segellat per la federació, el Club o Associació esportiva corresponent. Podeu descarregar el comunicat de sinistre en aquest enllaç.

Passos a seguir

  1. ASSISTÈNCIA: És imprescindible trucar al telèfon d’assistència d’Allianz 900 404 444 on s’indicarà quin és el centre concertat d’urgències més proper del lloc de l’accident, identificant-se amb el número de pòlissa.
  2. Telefònicament li serà indicat el centre concertat d’urgències més proper del lloc de l’accident.
  3. El lesionat ha de dirigir-se al centre concertat d’urgències indicat, on s’identificarà amb el seu DNI.
  4. Rebuda la primera assistència si es requereix ingrés o intervenció quirúrgica urgent, el Centre Sanitari sol·licitarà autorització a l’Assegurador, acompanyant informe mèdic amb el diagnòstic i prescripció de l’assistència rebuda, prescripció de l’assistència necessària.
  5. L’Assegurador autoritzarà o rebutjarà la prestació directament al Centre. En cas d’impossibilitat de contactar per ser dia festiu o un altre motiu justificat, i si el Centre Sanitari estima necessària la intervenció, procedirà a realitzar-la.
  6. Assistències mèdiques posteriors a la visita d’urgència: Si a criteri dels facultatius es requereix una nova assistència (exploracions complementàries, rehabilitació, visites successives, etc.) una vegada presentada el Comunicat d’accidents; el Centre Sanitari sol·licitarà l’oportuna autorització al Assegurador, el qual respondrà directament al Centre Sanitari acceptant o rebutjant la prestació.
  7. Documentació a aportar: S’ha d’enviar el Comunicat d’accidents i els informes mèdics d’assistència al correu: allianzaccidentes.autorizaciones@hna.es